Petycje zgłoszone w ramach Ustawy z dnia 11 lipca 2014 (Dz.U.2014.1195)
W dniach 18–21 sierpnia 2016 r. na zaproszenie Miasta Świnoujście - Miasto Jelenia Góra wraz z Powiatem Jeleniogórskim reprezentowanym przez Szklarską Porębę - uczestniczyły w dorocznym święcie ludzi morza i żeglarzy - 8. SAIL Świnoujście, prezentując wspólną ofertę turystyczną i promując markę Karkonoszy. Imprezie towarzyszyło wiele ciekawych wydarzeń, w tym międzynarodowe regaty Match Race-ISAF Cup z udziałem najlepszych żeglarzy świata.
Partnerami Miasta we wspólnej ekspozycji było Uzdrowisko Cieplice oraz Stowarzyszenie Bieg Piastów prezentujące swoje oferty; podobnie jak w ubiegłym roku,wykonywano zabieg na stoisku – aerozol na oczy, który przyciągnął wielu chętnych do skorzystania z tej wyjątkowej okazji.
Termy Cieplickie oraz Huta Julia – kolejni partnerzy Miasta w zakresie wspólnej promocji - przygotowały nie tylko ciekawe nagrody, ale też przekazały materiały promocyjne, które wyeksponowano na stoisku.
Nie zabrakło też oferty gestorów bazy noclegowej w Jeleniej Górze.
Naszym gościem było Miasto Zielona Góra – partner we wspólnej promocji, przy współudziale którego staraliśmy się pokazać odrębność naszych miast, i przekonać odwiedzających, że Jelenia Góra i Zielona Góra to nie to samo...
Łaskawa, i w tym roku, pogoda przyciągnęła rzesze zwiedzających – wczasowiczów i mieszkańców Świnoujścia, którzy wkraczając na miejsce imprezy nie mogli ominąć przyciągającego wzrok stoiska Jeleniej Góry i Karkonoszy. Piękne jelenie stojące dumnie na nabrzeżu dopełniały obrazu naszej barwnej ekspozycji prowokując do sesji zdjęciowych, i dzieci, i dorosłych.
Animacje dla dzieci, możliwe dzięki życzliwości Muzeum Karkonoskiego oraz Karkonoskiego Parku Narodowego, były znakomitą okazją wzbudzenia zainteresowania naszą ofertą turystyczną ich rodziców, a uśmiech dziecka obdarowanego drobnym upominkiem (gadżetem) - bezcenny...
Po raz kolejny przygotowaliśmy atrakcję dla dorosłych – konkurs wiedzy nt. Jeleniej Góry i Karkonoszy połączony z losowaniem atrakcyjnych nagród. Wspomniany konkurs jest dla nas cenną informacją, jak jesteśmy postrzegani. Analiza odpowiedzi dowodzi, że nasze dotychczasowe działania marketingowe przynoszą z każdym rokiem coraz lepsze rezultaty...
Promocja gór nad morzem wzbudza coraz większe zainteresowanie, i z prawdziwą satysfakcją odnotowaliśmy fakt, iż wielu gości odwiedziło nasze stoisko po raz kolejny, a niektórzy z nich spędzili urlop właśnie w Karkonoszach i zamierzają do nas powrócić...
List do Prezydenta
Mapa