Petycje zgłoszone w ramach Ustawy z dnia 11 lipca 2014 (Dz.U.2014.1195)
Każdy klient Urzędu Miasta Jelenia Góra w łatwy sposób będzie miał możliwość złożenia pisma, deklaracji lub wniosku drogą elektroniczną. To dzięki wdrożeniu projektu „Cyfrowa Jelenia Góra”.
W czwartek (14 listopada) władze miasta podpisały umowę na realizację tego zadania z firmą Rekord z Bielska Białej. Ułatwień przewidzianych w projekcie jest więcej. Poprzez panel klienta, oprócz płatności on-line, każdy mieszkaniec będzie miał możliwość sprawdzenia wysokości opłat lokalnych. Będzie mógł także sprawdzić, czy na swoim subkoncie ma nadpłatę, czy może zalega z płatnościami. Wdrożenie projektu „Cyfrowa Jelenia Góra” przewidziane jest do końca maja 2020 roku.
15.11.2019r.
List do Prezydenta
Mapa