Zezwolenie na transport odpadów

Prezydent Miasta Jeleniej Góry informuje, że w dniu 24 stycznia 2018 r. został utworzony rejestr podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach. A zatem z dniem 24.01.2018 r. wygasło uprawnienie Prezydenta Miasta Jeleniej Góry, o którym mowa w art. 233 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach, do wydawania zezwoleń na prowadzenie transportu odpadów, na dotychczasowych zasadach. Od dnia 24.01.2018 r. uprawnienie do prowadzenia transportu odpadów nie podlega już uregulowaniu w formie decyzji administracyjnej stanowiącej zezwolenie. Zezwolenia takie zostały zastąpione wpisem do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach. Adres strony internetowej BDO: www.bdo.mos.gov.pl .

Zgodnie z art. 233 ww. ustawy o odpadach, zezwolenia na transport odpadów wydane na podstawie przepisów dotychczasowych zachowują ważność na czas na jaki zostały wydane, nie dłużej jednak niż do czasu upływu terminu do złożenia wniosku o wpis do rejestru podmiotów gospodarujących odpadami, który jest prowadzony przez marszałka województwa, lub z dniem uzyskania wpisu do tego rejestru, w przypadku gdy wpis nastąpił w terminie wcześniejszym.

Rejestr gospodarujących odpadami jest prowadzony przez Marszałka Województwa Dolnośląskiego, a bliższe informacje o nim można znaleźć na stronie: http://bip.umwd.dolnyslask.pl/dokument,iddok,22927,idmp,22,r,r.

 

Kalendarz FB