Forum Dobrych Praktyk

Wydział Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego organizuje cykl 9 spotkań „Forum Dobrych Praktyk jednostek samorządu terytorialnego na rzecz wspierania rozwoju społeczeństwa obywatelskiego”, które się odbędą pod hasłem „Bezpieczeństwo i higiena pracy w organizacjach pozarządowych współpracujących z wolontariuszami”. W związku z powyższym zapraszamy prezesów, członków organizacji pozarządowych oraz wolontariuszy do udziału w wybranym Forum, w zależności od preferowanego terminu i miejsca.  Fora odbędą się w następujących miastach Dolnego Śląska, w poniższych terminach:

1)      Jelenia Góra – 29 września (poniedziałek),

2)      Wałbrzych – 30 września (wtorek),

3)      Oława – 1 października (środa),

4)      Góra – 2 października (czwartek),

5)      Wrocław – 3 października (piątek),

6)      Zgorzelec – 6 października (poniedziałek),

7)      Kłodzko – 7 października (wtorek),

8)      Strzelin – 8 października (środa),

9)      Milicz – 9 października (czwartek).

Agenda spotkań:

9.00 – 9.30 – rejestracja uczestników

9.30 – 11.00 – I część prelekcji

11.00 – 11.30 – przerwa

11.30 – 13.00 – II część prelekcji

13.00 - 13.30 – przerwa

13.30 – 14.15 – III część prelekcji

14.15 – 15.00 – dyskusja i zakończenie


Organizator nie zapewnia cateringu. Zgłoszenia można przesyłać na adres: monika.sobolewska@umwd.pl lub przekazywać telefonicznie pod nr 71 770 40 76. Przy zgłoszeniu proszę podać imię i nazwisko, nazwę organizacji, telefon oraz e-mail.

O zakwalifikowaniu na Forum zdecyduje kolejność zgłoszeń. Państwa zgłoszenia na wybrane Forum przyjmujemy do dnia 24 września 2014 r.   25 września 2014 r. otrzymają Państwo informację zwrotną w sprawie zakwalifikowania na Forum wraz z informacją o dokładnym adresie  spotkania.

Formularz zgłoszeniowy


 

Kalendarz FB