Akademia Przedsiębiorczości Społecznej
Co osiągniesz dzięki uczestniczeniu w Akademii:
- zwielokrotnisz potencjał Twojego zespołu współpracowników/czek, wolontraiuszy/szek
- dowiesz się jak prowadzić działalność zarobkową w organizacji pozarządowej
- zaplanujesz kampanię fundraisingową
- udoskonalisz zarządzanie Twoją organizacją
Proponujemy:
• 10 dni szkoleniowych ( 2- trzydniowe i 2 – dwudniowe zjazdy szkoleniowe) prowadzonych przez ekspertów, zorganizowanych w hotelu na terenie Dolnego Śląska
• Profesjonalne wsparcie doradcze
• Możliwość skorzystania z coachingu organizacji i wypracowania Indywidalnego Planu Rozwoju
Terminy szkoleń w ramach Akademii:
• 31 stycznia – 2 lutego - Rozwój kadry i kompetencji miękkich (z wykorzystaniem Dynamiki Bogactwa- metody autorstwa Roger’a Hamilton’a).
• 28 lutego -1 marca - Aspekty formalno-prawne, działalność odpłatna i gospodarcza w NGO.
• 21 marca - 23 marca - Strategia fundraisingowa, biznesplan.
• 4-5 kwietnia - Zarządzanie organizacją.
Cykl edukacyjny jest całkowicie bezpłatny.
W ramach zjazdów szkoleniowych, organizatorzy zapewniają nocleg, wyżywienie, materiały szkoleniowe.
Nie pokrywamy kosztów dojazdu na szkolenia.
Warunki uczestnictwa w Akademii Przedsiębiorczości Społecznej
Do udziału zapraszamy:
1. Przedstawicieli/cielki organizacji pozarządowych nie prowadzących działalności gospodarczej (fundacji, stowarzyszeń) w wieku 18 - 65 lat (osoba nie może mieć skończonych 65 lat) z powiatów: lubańskiego, lwóweckiego, zgorzeleckiego, m. Jelenia Góra, bolesławieckiego, kamiennogórskiego, jeleniogórskiego.
2. Wypełnią Deklarację uczestnictwa w projekcie podpisaną przez upoważnione osoby (wzór Deklaracji w załączeniu),
3. Podpiszą umowę o udzielenie wsparcia,
4. Zgłoszą do cyklu 1 – 2 osoby, które:
• zarządzają organizacją (umowa o pracę, umowa cywilno-prawna, członkostwo we władzach organizacji),
• wyrażą zgodę na udział w cyklu w godzinach pracy zgodnie z harmonogramem szkoleń,
• wypełnią i podpiszą Deklarację uczestnictwa w projekcie zawierającą dane osobowe oraz udostępnią swoje dane osobowe do celów rekrutacji, monitoringu i ewaluacji Europejskiego Funduszu Społecznego.
Etapy rekrutacji do udziału w Akademii:
I etap rekrutacji: z wybranymi osobami, będziemy kontaktować się telefonicznie i mailowo w celu zaproszenia na rozmowy rekrutacyjne w dniu 17.01.14.
II etap rekrutacji: rozmowy rekrutacyjne odbędą się w dniach 20-23.01.14.
Wyniki rekrutacji: o zakwalifikowaniu do projektu powiadomimy wybrane osoby do 24 stycznia 2014 r. mailowo i telefonicznie.
Osoby zainteresowane udziałem w Akademii prosimy o wypełnienie ankiety zgłoszeniowej oraz odesłanie jej do dnia 17.01.2014r. (do godziny 11.00) wraz z
deklaracjami uczestnictwa w projekcie. Ankietę zgłoszeniową prosimy kierować na adres:
Regionalne Centrum Wspierania Inicjatyw Pozarządowych
ul. Jasna 11
58-500 Jelenia Góra,
lub e-mailem na adres: ewa.panczak@rcwip.pl
Dokumenty zgłoszeniowe:
Deklaracja uczestnictwa w projekcie (organizacja)
Deklaracja uczestnictwa w projekcie (osoba z organizacji)
Osoby do kontaktu:
Marta Borowiec-Salwa, Koordynatorka projektu: tel.: 071 796 30 00; email: marta.borowiec@rcwip.pl
Ewa Panczak, Doradczyni: tel. 075 642 20 00, -01; e-mail: ewa.panczak@rcwip.pl
List do Prezydenta
Mapa