Akademia Przedsiębiorczości Społecznej

Co osiągniesz dzięki uczestniczeniu w Akademii:

- zwielokrotnisz potencjał Twojego zespołu współpracowników/czek, wolontraiuszy/szek

- dowiesz się jak prowadzić działalność zarobkową w organizacji pozarządowej

- zaplanujesz kampanię fundraisingową

- udoskonalisz zarządzanie Twoją organizacją

Proponujemy:

• 10 dni szkoleniowych ( 2- trzydniowe i 2 – dwudniowe zjazdy szkoleniowe) prowadzonych przez ekspertów, zorganizowanych w hotelu na terenie Dolnego Śląska

• Profesjonalne wsparcie doradcze

• Możliwość skorzystania z coachingu organizacji i wypracowania Indywidalnego Planu Rozwoju

Terminy szkoleń w ramach Akademii:

• 31 stycznia – 2 lutego - Rozwój kadry i kompetencji miękkich (z wykorzystaniem Dynamiki Bogactwa- metody autorstwa Roger’a Hamilton’a).

• 28 lutego -1 marca - Aspekty formalno-prawne, działalność odpłatna i gospodarcza w NGO.

• 21 marca - 23 marca - Strategia fundraisingowa, biznesplan.

• 4-5 kwietnia - Zarządzanie organizacją.

Cykl edukacyjny jest całkowicie bezpłatny.

 

W ramach zjazdów szkoleniowych, organizatorzy zapewniają nocleg, wyżywienie, materiały szkoleniowe.

Nie pokrywamy kosztów dojazdu na szkolenia.

 

Warunki uczestnictwa w Akademii Przedsiębiorczości Społecznej

Do udziału zapraszamy:

1. Przedstawicieli/cielki organizacji pozarządowych nie prowadzących działalności gospodarczej (fundacji, stowarzyszeń) w wieku 18 - 65 lat (osoba nie może mieć skończonych 65 lat) z powiatów: lubańskiego, lwóweckiego, zgorzeleckiego, m. Jelenia Góra, bolesławieckiego, kamiennogórskiego, jeleniogórskiego.

2. Wypełnią Deklarację uczestnictwa w projekcie podpisaną przez upoważnione osoby (wzór Deklaracji w załączeniu),

3. Podpiszą umowę o udzielenie wsparcia,

4. Zgłoszą do cyklu 1 – 2 osoby, które:

• zarządzają organizacją (umowa o pracę, umowa cywilno-prawna, członkostwo we władzach organizacji),

• wyrażą zgodę na udział w cyklu w godzinach pracy zgodnie z harmonogramem szkoleń,

• wypełnią i podpiszą Deklarację uczestnictwa w projekcie zawierającą dane osobowe oraz udostępnią swoje dane osobowe do celów rekrutacji, monitoringu i ewaluacji Europejskiego Funduszu Społecznego.

 

Etapy rekrutacji do udziału w Akademii:

I etap rekrutacji: z wybranymi osobami, będziemy kontaktować się telefonicznie i mailowo w celu zaproszenia na rozmowy rekrutacyjne w dniu 17.01.14.

II etap rekrutacji: rozmowy rekrutacyjne odbędą się w dniach 20-23.01.14.

Wyniki rekrutacji: o zakwalifikowaniu do projektu powiadomimy wybrane osoby do 24 stycznia 2014 r. mailowo i telefonicznie.

 

Osoby zainteresowane udziałem w Akademii prosimy o wypełnienie ankiety zgłoszeniowej oraz odesłanie jej do dnia 17.01.2014r. (do godziny 11.00) wraz z

deklaracjami uczestnictwa w projekcie. Ankietę zgłoszeniową prosimy kierować na adres:

Regionalne Centrum Wspierania Inicjatyw Pozarządowych

ul. Jasna 11

58-500 Jelenia Góra,

lub e-mailem na adres: ewa.panczak@rcwip.pl

 

Dokumenty zgłoszeniowe:

Ankieta zgłoszeniowa

Deklaracja uczestnictwa w projekcie (organizacja)

Deklaracja uczestnictwa w projekcie (osoba z organizacji)

 

Osoby do kontaktu:

Marta Borowiec-Salwa, Koordynatorka projektu: tel.: 071 796 30 00; email: marta.borowiec@rcwip.pl

Ewa Panczak, Doradczyni: tel. 075 642 20 00, -01; e-mail: ewa.panczak@rcwip.pl

 

Kalendarz FB