Miejski Rzecznik Konsumentów informuje...

- Trzy osoby, które wpłaciły zaliczki za wykonanie usługi polegającej na sprzedaży mebli kuchennych i wpłaciły zaliczki za to poczuły się oszukane – powiedziała Miejska Rzeczniczka Konsumentów, do której zgłosili się pechowi klienci jednej z firm meblarskich. – Mechanizm w każdym z trzech przypadków był taki sam, najpierw wybór mebli i zamówienie, potem telefony i uzgodnienia terminów, wpłata zaliczki i… cisza. Żadna osoba z tej trójki już nie uzyskała ani pieniędzy, ani towaru. W dodatku firma, mająca swój lokal przy jednej z ruchliwych jeleniogórskich ulic została zamknięta na głucho, a właściciel nie odpiera telefonów, nie odpowiada na e-mail. 

- Wszystko wskazuje na to, że ta sprawa nie powinna tracić do MRK, a na Policę i do prokuratury – powiedziała Rzeczniczka. – Podejmujemy jednak działanie, by wyjaśnić sprawę do końca, to znaczy także i to, czy trójka klientów, którzy się do nas zgłosili, to jedyni ludzie oszukanie przez tę firmę, czy może są też inni, którzy się nie zgłosili. Jeśli tak jest – zapraszam. Nie ustaję w próbach odzyskania kontaktu z właścicielem firmy i nie tracę nadziei, że uda się tę sprawę rozwiązać choćby przez zwrot zaliczek. Jeśli nie – całość mojej w tej sprawie dokumentacji trafi do organów ścigania. Nim to nastąpi – zapraszam innych, którzy mieli złożyli zamówienia i wpłacili zaliczki na swoje meble kuchenne.  Nr telefonu pod którym przyjmuję zgłoszenia – 75 75 46 110.

Zobacz również profil fb: https://www.facebook.com/MiejskiRzecznikKonsumentowJG/

 

Kalendarz FB