Prezydent Miasta Jeleniej Góry podjął decyzję o zastosowaniu trybu uproszczonego JFOON 2018
Prezydent Miasta Jeleniej Góry podjął decyzję o zastosowaniu trybu uproszczonego.
Prezydent Miasta Jeleniej Góry zgodnie z art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. 2018 r. poz. 450 z późn. zm.) uznając celowość realizacji zadania, zdecydował zlecić z pominięciem otwartego konkursu ofert realizację zadania publicznego.
Uwagi dotyczące załączonej oferty można składać w terminie do dnia 1 października 2018 r.
do godz. 15.30, pisemnie na adres: Urząd Miasta Jelenia Góra Wydział Spraw Społecznych, Zdrowia i Organizacji Pozarządowych, ul. Okrzei 10, 58-500 Jelenia Góra lub drogą elektroniczną na adres jskoczen@jeleniagora.pl
Oferta:
List do Prezydenta
Mapa