Usuwanie wyrobów zawierających azbest

Prezydent Miasta Jeleniej Góry informuje, że zakończono realizację zadania pn.: „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu miasta Jeleniej Góry - Etap III” polegającego na demontażu, transporcie i unieszkodliwieniu wyrobów zawierających azbest z obiektów należących do osób fizycznych, przedsiębiorców, jednostek sektora finansów publicznych, położonych na terenie miasta Jeleniej Góry. Zadanie zostało dotowane na podstawie umowy nr 205/D/OZ/JG/2014 z dnia 23 września 2014 r., zawartej z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu.

Kwota dofinansowania przedsięwzięcia wynosi do 85 % jego kosztów kwalifikowanych, w tym do 50% kosztów kwalifikowanych ze środków  udostępnionych przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie w ramach programu „Program priorytetowy NFOŚiGW cz.2 usuwanie wyrobów zawierających azbest” oraz do 35% kosztów kwalifikowanych ze środków udostępnionych przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu.

„Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu miasta Jeleniej Góry – Etap III”

Wartość całkowita zadania  - 16 613,27 PLN

Dotacja NFOŚiGW i WFOŚiGW  - 14 121,28 PLN

Środki  budżetu Miasta Jeleniej Góry -  2 251,16 PLN

Środki  przedsiębiorców -  240,83 PLN

 

Dofinansowano ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie

oraz Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska we Wrocławiu

 

 

Kalendarz FB