Zmiana daty jesiennej zbiórki liści

Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta Jelenia Góra informuje, że w związku z faktem, iż znaczna część liści jeszcze nie opadła z drzew, jesienna zbiórka liści została przesunięta na 10-18.11.2014 r (z wyłączeniem dni wolnych od pracy). Liście, które zostały już zgromadzone można wystawić w terminie odbioru odpadów biodegradowalnych z danej ulicy. 

Odpady odbierane będą z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz z nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne. Liście należy umieścić w workach przeznaczonych na odpady biodegradowalne (w kolorze brązowym). Koszty wyposażenia nieruchomości w worki obciążają właściciela nieruchomości. Wszelkie zgłoszenia przyjmowane są pod numerem telefonu: Urząd Miasta Jelenia Góra - 75 75 49 896 

 

Kalendarz FB