Zmiany lokalizacji wydziałów Urzędu Miasta

Szanowni Państwo!

W związku z zakończeniem prac remontowych w budynku przy ul. Okrzei 10 na II piętrze nieruchomości oraz planowanym na początek września br. rozpoczęciem prac remontowych jeleniogórskiego ratusza informujemy, że w najbliższych dniach dokonane zostaną zmiany lokalizacji niżej wymienionych wydziałów Urzędu Miasta Jelenia Góra.

 

Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska od dnia 13.08.2018 r. przeniesiony zostaje do budynku przy ul. Okrzei 10 pokoje: 206-213 (II Piętro) 

Informujemy, że budynek jest dostępny dla osób niepełnosprawnych.

 

Wydział Spraw Społecznych, Zdrowia i Organizacji Pozarządowych od dnia 16.08.2018 r. przeniesiony zostaje do budynku przy ul. Okrzei 10 pokój 003 (parter) 

Informujemy, że budynek jest dostępny dla osób niepełnosprawnych.

 

Biuro Rady Miejskiej oraz Biuro Przewodniczącego Rady Miejskiej od dnia 19.08.2018 r. przeniesione zostaje do budynku przy ul. Sudeckiej 29 „B” pokoje 57-60 (II piętro)

 

Kancelaria z budynku przy Pl. Ratuszowym 58  od dnia 21.08.2018 r. przeniesiona zostaje do budynku przy ul. Ptasiej 2-3 pokój 13 (parter)

 

Biuro Prezydenta Miasta od dnia 22.08.2018 r. przeniesione zostaje do budynku przy ul. Sudeckiej 29 „B” pokój 56 (II piętro)

Rejestracja na spotkania z Prezydentem Miasta w ramach skarg i wniosków będzie realizowana przez Biuro Prezydenta Miasta w budynku przy ul. Sudeckiej „B” – pok. 56.

 

Gabinety Prezydenta Miasta oraz Zastępców Prezydenta Miasta od dnia 24.08.2018 r. przeniesione zostają do budynku przy ul. Sudeckiej 29 „A” (I piętro)

 

Urząd Stanu Cywilnego od dnia 27.08.2018 r. przeniesiony zostaje do budynku przybudówki ratusza na Placu Ratuszowym 58 pokoje 1-4 (parter) 

 

Sala Ślubów zostaje przeniesiona od dnia 03.09.2018 do budynku JCK przy ul. 1-go Maja 60.

Sesje Rady Miejskiej od dnia 28.08.2018 r. sesje Rady Miejskiej będą odbywały się w budynku przy ul. Sudeckiej 29 „A” w Sali nr 13.

 

Lokalizacje pozostałych wydziałów oraz kas urzędu pozostają bez zmian. Informujemy jednocześnie,  że aktualne pozostają numery telefonów poszczególnych wydziałów.

Za mogące powstać niedogodności i utrudnienia związane ze zmianami organizacyjnymi przepraszamy! Liczymy na Państwa zrozumienie i życzliwość. Remont ratusza ma przede wszystkim podnieść funkcjonalność obiektu i jakość usług świadczonych dla Państwa przez Urząd Miasta Jelenia Góra.

 

 

Kalendarz FB