Petycje zgłoszone w ramach Ustawy z dnia 11 lipca 2014 (Dz.U.2014.1195)
Urząd Miasta Jelenia Góra, Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska informuje, że w dniach 27 października - 4 listopada 2016 r. odbędzie się jesienna zbiórka liści. Odpady odbierane będą z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz z nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy (z wyjątkiem przypadków prowadzenia działalności gospodarczej związanej z wytwarzaniem odpadów zielonych np. ogrodnictwo, rolnictwo, sprzątanie terenów zielonych itp.), a powstają odpady komunalne. Worki z liśćmi będą odbierane w terminach zgodnych z harmonogramem odbioru odpadów biodegradowalnych. Koszty wyposażenia nieruchomości w worki obciążają właściciela nieruchomości.
Wszelkie zgłoszenia przyjmowane są pod numerem telefonu: Urząd Miasta Jelenia Góra - 75 75 46 294
List do Prezydenta
Mapa