









POLITYKA JAKOŚCI
Najważniejszym zadaniem Władz Miasta Jeleniej Góry oraz pracowników Urzędu Miasta jest zagwarantowanie i utrzymanie jak najlepszych warunków świadczenia usług publicznych określonych w przepisach prawa na rzecz mieszkańców, przedsiębiorców, instytucji, organizacji i innych zainteresowanych stron oraz zapewnienie profesjonalnej, kompetentnej i przyjaznej obsługi Klientów.
Określa się główne cele polityki jakości:
Ustanawiając niniejszą Politykę Jakości zobowiązuję się do zaangażowania Najwyższego Kierownictwa i pracowników w realizację określonych celów strategicznych oraz podnoszenie jakości pracy Urzędu Miasta Jelenia Góra poprzez utrzymanie i doskonalenie systemu zarządzania jakością spełniającego wymagania normy PN-EN ISO 9001:2015-10.
Prezydent Miasta Jeleniej Góry
Jerzy Łużniak
Jelenia Góra, 3 stycznia 2022 r.
Polityka jakości do pobrania w pliku pdf
List do Prezydenta
Mapa